lördag 28 juli 2012

IMDB

Hej. Tänkte skriva om Imdb. Brukar alltid länka eller skriva något om IMDB, så tänkte faktiskt förklara för er som inte vet vad det är, och även dela med mig av min personliga Film lista, som du hittar längst ner.
IMDB står för International Movie Database. Här hittar du allt om ALLA filmer och serier som finns eller kommer snart. Och om alla skådespelare, regissörer, skrivare mdm...

Personligen tycker jag det är en kanon sida. behöver du veta något så finns det där. helt perfekt och jätte enkelt!

Jag har samlat ihop lite nyare filmer som ser lovande ut på min Imdb lista. Dock är alla inte skit nya och är inte 100 säkra på om alla är bra, men dom verkar i alla fall bra eller roliga. Så gå in och titta, så hoppas jag du hittar något skoj!


Min IMDB Lista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar